Záruční servis IT

Profesionální servis zajišťujeme pouze certifikovanými techniky. Díky 2ma pobočkám máme pokrytou moravu a můžeme nabídnout SLA opravu do druhého dne. Pokud nemůžete zařízení dovést, tak lze využít svoz. Servis lze provést i na místě u Vás. Stačí nahlásit typ zařízení, závadu a lokalitu. Poté Vás bude kontaktovat certifikovaný technik a vše dořeší. Klient může kdykoliv sledovat stav zakázky přes vlastní login.

  • Tiskárny a multifunkční zařízení

Profylaxe

  • Profylaxe jsou účinné zejména tam, kde je výpočetní technika využívána denně, případně se při jejím využívání střídá řada uživatelů.
  • Pravidelné profylaxe mohou výrazně prodloužit životnost HW, který firma plánuje využívat nad rámec standardní záruční doby a také zabránit řadě poruch a poškození.
  • Pro firmy není zanedbatelný ani fakt možnosti plánování nákladů pro dané období.

Řada našich zákazníků se snaží různými způsoby předcházet vážným poškozením počítačů, tiskáren a dalších periferií. Jeden z nejúčinnějších prostředků této prevence je kompletní prohlídka, vyčištění a nastavení výpočetní techniky. Díky pravidelným prohlídkám předejdete zbytečným nákladům, které souvisí s poruchou zařízení, ztrátou dat či nižší produktivitou práce způsobenou nefunkčním HW.

Dohledové centrum 24/7

Naše dohledové centrum zajišťuje na základě dlouhodobých smluv dohled a správu IT hardwaru a systémů našich zákazníků. Náš systém umožňuje důsledné hlídání určených aplikací a procesů, okamžitou detekci vzniklého problému a včasné odhalení jeho příčiny. Chybová hlášení se zadávají či objevují na našem Helpdesku, který je pod stálým dohledem administrátorů v běžné pracovní době a službu konajícího systémového specialisty mimo ni. Dohledové centrum pracuje pro naše zákazníky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý kalendářní rok.

V čem jsou výhody našeho dohledového centra:

  • Minimalizace nákladů z důvodu nefunkčnosti zařízení – držení SLA
  • Poradenství – naši zaměstnanci rádi telefonicky prokonzultují jakoukoliv záležitost
  • Stálá informovanost o stavu zařízení
  • Možnost snížení nákladů na provoz IT

HW, SW a Networking

Našim zákazníkům jsme schopni zajistit jakýkoliv HW z oblasti informačních technologií. Dále nabízíme širokou škálu náhradních dílů pro IT zařízení. V případě, že nenajdete některý náhradní díl na našem Eshopu, prosím kontaktujte naše specialisty na prodej náhradních dílů. Připravíme Vám nabídku šitou na míru.

Potřebujete koupit HW a nechcete se zabývat instalací, evidencí, servisem a správou? K prodeji Vám nabídneme další služby, které Vám usnadní Vaši práci a sníží náklady.

Nabízíme zastřešení celopodnikového tiskového řešení. Centralizace tisku je jeden z velmi oblíbených nástrojů pro úsporu nákladů a zvýšení produktivity zaměstnanců. Žádná společnost se neobejde bez tiskovin, tak proč na tisku zbytečně utrácet?

Návrh musí vždy přinést tyto tři aspekty:

  • Finanční úsporu – měřitelnou
  • Stabilitu a bezproblémovou funkčnost
  • Optimalizaci času zaměstnanců stráveného při tisku, zvýšení produktivity

Toto je možné aplikovat jak při malých, tak při celofiremních řešeních.

Postup:

  • Audit stávajícího stavu tiskového řešení
  • Návrh nového stavu ve spolupráci s Vaším IT oddělením
  • Propočet ekonomické úspornosti nového řešení – jak v rámci stávajících zařízení tak třeba v kombinaci s novými zařízeními
  • V případě domluvy následná implementace
  • Záruční i pozáruční servis, možná je také vzdálená správa zařízení a celého systému
  • Pravidelné účtování tisků i s možností zásobování spotřebním materiálem
  • Stará vysloužilá zařízení odvezeme a likvidujeme
  • Nabídka a zajištění nového zařízení

Máte zájem o velkoplošný tisk? Potřebujete poradit v této oblasti? Kontaktujte Vaši nejbližší pobočku a nechte si poradit od specialisty na velkoformátové tiskárny.

Služby HP Care Pack nabízejí řešení, jak udržet Vaše zařízení a systémy v provozu, optimalizovat jejich funkčnost a následně maximalizovat zisk z investic do HP produktů. Vybrat si můžete služby s různými úrovněmi poskytované podpory dle Vašich potřeb (např provedeme opravu u vás ve firmě či doma do druhého dne). Služby HP Care Pack Vám umožní zvolit si reakční časy (4hod, druhý den atd.), okna pokrytí a časové úseky odpovídající Vašim specifickým pracovním požadavkům. Portfolio služeb nabízí kvalitní podporu produktů značek HP a HP Compaq od desktopů až po servis kritických systémů. Tyto služby prodlouží užitnou dobu a produktivitu vašeho zařízení.

HP Care Pack pokrývají tyto oblasti:

  • Servery
  • Storage
  • Síťová zařízení a software
  • Notebooky, laptopy a handheldy
  • Tisková a zobrazovací zařízení
  • Software – operační systémy a aplikace

Snadný nákup, jednoduchá aktivace služeb, možnost volby prodloužení, případně zvýšení úrovně standardní záruky HP produktu. To vše Vám zajistíme prostřednictvím HP Care Pack za přijatelnou cenu.

Proč si koupit HP Care Pack?

Standardní záruka Vás chrání před vadami výrobku. HP Care Pack navíc omezí dobu nečinnosti Vašeho zařízení.

Výhody HP Care Pack:

  • Ochrana Vašich investic do HP produktů
  • Zajištění stálé podpory Vašeho zařízení
  • Daný rozpočet na servisní podporu díky fixním nákladům (náhradní díly a práce)
  • Přístup k odbornému technickému servisu
  • Možnost volby doby odezvy a doby samotné opravy
  • Dostupnost HP Care Pack se může v jednotlivých zemích resp. u jednotlivých produktů lišit

V rámci poskytování kompletního portfolia IT služeb se velmi výrazně orientujeme na síťová řešení. V této oblasti nabízíme řešení v oblasti návrhu a realizace síťové infrastruktury, řešení infrastruktury datových center či oblasti bezpečnosti síťové infrastruktury a optických sítí. V této oblasti jsme nově začali spolupracovat i se společností Cisco, díky čemuž jsme rozšířili portofolio služeb o hi-endová řešení s důrazem na oblast security. Díky certifikaci HP Gold Certified Partner a nově i Cisco Select Partner nabízíme řešení jak pro cenově senzitivní zákazníky, tak řešení s ideálním poměrem cena/výkon či hi-endová řešení s jednoznačným důrazem na robustní nepřetržitý výkon bez kompromisů.

Nabízíme zejména:

  • Návrh optimálního řešení síťové infrastruktury na základě analýzy Vašich požadavků a potřeb
  • Technickou podporu zajišťující potřebnou stabilitu a dostupnost Vašeho síťového prostředí
  • Návrh aktivní i pasívní části sítě, dodávku, montáž a konfiguraci aktivních prvků
  • Integraci do stávající infrastruktury
  • Projektové řízení implementace
  • Monitoring kritických prvků Vašeho IT prostředí

Základními požadavky na síťovou infrastrukturu je její výkonnost, dostupnost a bezpečnost. Při návrhu a realizaci síťové infrastruktury se tak vždy snažíme o ideální vyvážení všech zmíněných parametrů dle požadavků, potřeb a možností zákazníka. Protože si uvědomujeme, že výše uvedené parametry je potřeba udržovat a rozvíjet i v čase, nabízíme i kompletní správu síťového prostředí.

Sem patří zejména:

  • Monitoring
  • Flexibilní doba reakce včetně garance maximální doby opravy a SLA
  • Konzultace
  • Identifikace síťových problémů jako ON SITE, tak REMOTE
  • Pravidelné vyhodnocování stavu sítě
  • Plánování a instalace nových verzí síťového software
  • Technická podpora

Sháníte pro sebe či svou společnost notebooky, počítače či řešení vše v jednom? Chcete si nechat profesionálně zapojit počítačovou síť, sdílení, propojit s tiskárnami a internetem. Díky spolupráci s mnoha výrobci jsme schopni Vám poskytnout komplexní řešení, které ušetří Váš čas i peníze. Naši technici Vám pomohou a poradí s nákupem zařízení, zakoupené zařízení přivezou, vybalí, nainstalují, zapojí a nastaví tak, abyste mohli vše ihned začít používat. Není to příjemné o nic se nestarat?

Protože naší největší odměnou je spokojený zákazník, neorientujeme se pouze na nabídku špičkových produktů a služeb, ale snažíme se Vám zákazníkům být nápomocni již ve fázi příprav. Investice do IT je většinou zamýšlena s výhledem na několik let dopředu, proto je velmi důležité se důkladně rozmyslet, co se vlastně od této investice očekává a jaké by měly být její plánované přínosy. Proto právě přípravná fáze bývá tou nejdůležitější a my jsme připravení Vám s ní pomoci. Máme v týmu odborníky, kteří se Vám budou profesionálně věnovat jak u jednotlivých požadavků či dotazů, tak i v přípravě rozsáhlých projektů. Obraťte se na nás, rádi Vám pomůžeme.

Instalace zařízení

Nabízíme Vám službu instalace s dovozem zařízení, vybalením a zaškolením zaměstnanců. Samozřejmě se také postaráme o obal zařízení, který ekologicky zlikvidujeme. V rámci instalace také provádíme test funkčnosti, a pokud to zabezpečení SW ve společnosti dovolí i instalaci uživatelů. Díky zkušenostem z řady projektů jsme schopni provádět také rozsáhlé instalace zahrnující stovky kusů HW na základě individuálně domluvených časových požadavků a vzájemně sladěném harmonogramu.

Pozáruční servis

U každé mimozáruční opravy nejdříve kontaktujeme ohledně ceny opravy. Neopravujeme bez vašeho vědomí. V případě, že oprava je nerentabilní, tak jsme schopni nabídnout nové zařízení na míru podle představ zákazníka a staré bezplatně ekologicky zlikvidovat. Klient může kdykoliv sledovat stav zakázky přes vlastní login.

Mimozáruční opravy provádíme u následujících produktů:

  • Plottry DesignJet
  • Notebooky
  • Osobní a pracovní PC
  • Servery
  • Tablety
  • Skenery
  • Jehličkové a vysokorychlostní tiskárny
  • Tiskárny a multifunkční zařízení
  • Skenery
  • Velkoformátové tiskárny
  • Tiskárny a multifunkční zařízení
  • Notebooky
  • Monitory
  • Tablety
  • Multifunkční zařízení
  • Barevné a černobílé tiskárny
  • Jehličkové tiskárny
  • A4 multifunkční zařízení
  • A4 barevné a černobílé tiskárny
  • A3 multifunkční zařízení
  • A3 barevné a černobílé tiskárny
  • Pokladní systémy EET
  • Počítačové sestavy
  • Záložní zdroje
  • Kancelářské tiskárny
  • Multifunkční tiskárny
  • Skenery

Outsourcing

Outsourcing = je zaklínadlo posledních let, ale co opravdu v IT praxi znamená?

  • Audit stávajícího stavu
  • Naplánování budoucího stavu
  • Implementace
  • Následná správa a servis

Pokud nechcete, nepotřebujete IT oddělení. Vše Vám bude zajišťovat naše společnost:

  • Nákup
  • Instalace, zasíťování
  • Vzdálená správa
  • Pravidelná profylaxe zařízení
  • SW zajištění všech oblastí + SW audit

Audit IT

Proč je audit informačních technologií důležitý nástroj:

  • Zjištění skutečného stavu HW i SW ve společnosti
  • Možnost tvorby přesné strategie rozvoje IT HW ve společnosti,
    z toho vyplývá velký potenciál pro šetření nákladů
  • Zvýšení produktivity zaměstnanců
  • Nastavení kontrolních mechanismů
  • Zvýšení bezpečnosti dat
  • Konzultace dalšího vývoje s profesionály v oboru

V případě zájmu o jakoukoliv konzultaci nás neváhejte kontaktovat.

Obnova a záchrana dat

Ve spolupráci s Elsin nabízíme záchranu a obnovu dat z celé řady datových médií. Ať už nedostupnost dat způsobila softwarová nebo hardwarová závada, bez funkční zálohy aktuální verze dat se může jednat o  opravdový problém. Řešíte právě problém s nepřístupností k Vašim cenným datům? Vypněte počítač, obraťte se na nás a objednejte si diagnostiku, která je nezávazná a v pracovní době zdarma. Na základě jejích výsledků Vám Elsin sdělí předpokládanou časovou i finanční náročnost obnovy dat a Vy se rozhodnete, zda a jak má Elsin v obnově dat pokračovat.

Obnovu a záchranu dat nabízíme ze všech médií dostupných na trhu:

  • HDD (pevné disky)
  • disková pole RAID
  • úložiště NAS a SAN
  • USB flash disky a paměťové karty
  • SSD disky
  • CD, DVD, Blu-ray
  • magnetické pásky
  • vnitřní paměti telefonů, tabletů a další

Ekologická likvidace

Rozhodli jste se pořídit si nový HW a nevíte co s vysloužilými kusy, které je zakázáno vyhazovat do běžného odpadu? Potřebujete potvrzení o jeho vyřazení a provedení ekologické likvidace? Využijte naše servisní střediska, kde můžete tento elektroodpad zanechat a my se již o vše postaráme za Vás. V případě většího počtu HW si u Vás po předchozí domluvě můžeme tato zařízení vyzvednout a Vám odpadne řada dalších starostí. Potvrzení o provedení ekologické likvidace Vám samozřejmě na požádání rádi vystavíme.

Kontaktujte nás